Fes un donatiu

Més enllà de la pista. Esgrima per a tots

Mataró
Més enllà de la pista. Esgrima per a tots per Fundació UFEC
El projecte “Més enllà de la pista. Esgrima per a tots” té l’objectiu d’apropar l’esgrima a persones amb mobilitat reduïda així com facilitar les condicions a joves esportistes que busquen el màxim rendiment en aquest esport mitjançant l'acondicionament de la sala d'esgrima del Maresme.

Aquest projecte neix de la necessitat del Club Esgrima Maresme de donar continuïtat al projecte iniciat l’any 2012 l’objectiu del qual era fer créixer l’esgrima a la nostra comarca. En aquest moment ens situem com el tercer club en l’àmbit català en nombre de socis i sòcies, en edats compreses entre els sis i els setanta anys, tant de lleure com de competició.

La nostra meta actual és poder condicionar degudament el nostre propi espai per apropar aquest esport a altres col·lectius que, malauradament, tenen més dificultats per a trobar activitats inclusives i totalment adaptades a les seves necessitats concretes, principalment a persones amb mobilitat reduïda.
De la mateixa manera, volem seguir amb la nostra labor educativa i de competició, proporcionant als nostres esportistes un espai digne en el que poder facilitar-los recursos, eines i temps per arribar al seu màxim potencial i desenvolupament personal mitjançant l’educació en valors.

• Ser un club referent en l’àmbit de l’esport adaptat
  • Condicionar el nostre propi espai on els nostres esportistes podran complir les seves metes i somnis en condicions òptimes

Què necessitem?

1. Vestuaris i bany adaptat