Fes un donatiu

180 € Aconseguits 25 Dies restants 1% Recaptat
Badalona
Material pels nens del Club de Rem Badalona per Fundació UFEC
Es tracta d’un projecte per apropar als nens la possibilitat de practicar un esport nàutic, d’equip i a l’aire lliure. Potenciar l’esforç, la solidaritat i el fet de fer pinya.

L’objectiu es engegar el projecte, i per fer-ho tenim diferents necessitats de recursos humans i materials:

• Contractar entrenador/a.
  • Adquirir material com rems i una embarcació, i una zodíac per l’acompanyament als menors.

Valoració econòmica
El càlcul total per portar a terme el projecte ascendeix a un 15.200€. L’hem repartit així:

• Entrenador :    4.500€
  • Rems:              6.200€
  • Embarcació :   3.000€
  • Zodíac :           1.500€

El Club de Rem Badalona, és una entitat esportiva sense ànim de lucre fundada un catorze d’octubre de 2004 per un petit grup de quinze persones enamorades del rem. Després de molts esforços ens vàrem instal·lar en un local que acabà sent la nostre seu, al c/Mar Adriàtica s/n, des d’on i amb al llarg dels anys hem anat desenvolupament i gestionant les activitats de la nostra entitat amb la intenció de potenciar l’esport català i el rem badaloní.

Les donacions estaran obertes fins el 31 de desembre del 2019.