Fes un donatiu
09 març 2020 0 comentaris

Llançament del projecte SPIRIT

Arrenca SPIRIT, el nou projecte europeu en què està involucrat el departament d’Acció Social i Internacional de la UFEC. Del 2 al 4 de març passats es va celebrar a Brussel·les el kick off del projecte SPIRIT (Sport & Psycho-social Initiative for Inclusive Training).

SPIRIT, finançat per la Comissió Europea i liderat per l’ENGSO, té per objectiu treballar a través de l’esport pel benestar psicològic i emocional de la població en general, posant èmfasi en persones migrades que han patit experiències traumàtiques.

El projecte compta amb la participació de diverses organitzacions europees que aporten la seva expertesa en cadascun dels camps que interactuen en aquesta iniciativa interdisciplinària. La UFEC, juntament amb la Unió Búlgara de Cultura Física i Esports, el Comitè Paralímpic de Grècia, el Consell Internacional d’Esport i Educació Física (ICSSPE), la Fundació de la Federació Internacional de Tennis Taula, l’entitat Monaliiku (Associació Multinacional de Benestar i Exercici de la Dona), l’associació Minor Ndako (entitat de recepció i orientació de menors), la Mieli (Associació Finlandesa de Salut Mental) i la Lliga Flamenca d’Atletisme (Vlaamse Atletiekliga), forma part del grup de partners sota el lideratge de l’ENGSO. A més, el projecte compta amb dos col·laboradors potents: la Flanders Sports Agency i European Lotteries.

Durant aquests tres dies de la primera trobada, s’ha posat en consens les línies que ha de seguir el projecte, s’han unificat els conceptes principals, establert les obligacions i funcions de cada entitat, i s’han calendaritzat totes les fases del projecte.

El projecte té una durada de 3 anys, després dels quals s’haurà desenvolupat un Manual de bones pràctiques perquè qualsevol entitat pugui reproduir el projecte en qualsevol país que ho necessiti.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *