Fes un donatiu
25 Nov 2019 0 comentaris

La lliga sense fronteres

La 2a edició de la Welcome league dona el tret de sortida

L’esport, la millor eina d’inclusió social. Aquest és l’esperit de la Welcome League, la lligueta de futbol sala de la Fundació UFEC que va arrencar divendres 22 de novembre.

El programa està en marxa des del setembre d’enguany, quan els integrants dels equips, formats per persones refugiades, persones sense llar, joves migrants no acompanyats i persones voluntàries de la UFEC i altres entitats i empreses, van començar a entrenar-se cada divendres a les pistes del centre Uesports Barcelona, a l’Estació del Nord, gestionades per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya. Ara tot just comença la lliga, que s’allargarà fins a finals de desembre.

Amb aquesta lligueta, la Fundació UFEC vol fomentar els vincles entre els diferents col·lectius, per eliminar prejudicis i millorar els hàbits saludables de les persones participants. Perquè és necessari apoderar-les i brindar-los l’oportunitat, no només de cobrir les seves necessitats bàsiques sinó d’anar més enllà, utilitzant l’esport i els seus valors per facilitar-ne la inclusió.

Diferents actors
Les persones participants són derivades des de diferents entitats del Tercer Sector social. En aquesta edició, hi ha professionals de Nike que han volgut aportar el seu gra de sorra al projecte. Son voluntaris que estan fent d’entrenadors i jugadors. També destaca la participació com a voluntaris d’àrbitres que s’han format en el projecte INSERsport.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *