Fes un donatiu
12 Des 2019 0 comentaris

INSERsport, d’estrena al Texas Cinemes

Avui s’estrena el documental ‘Game Changers’. Una producció d’Otoxo Productions que parla sobre la inclusió sociolaboral de joves del barri de La Mina a través del programa INSERsport, el projecte de l’àrea social de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya i de la seva Fundació.

L’estrena és avui al Texas Cinemes de Barcelona a les 20 hores. L’entrada és gratuïta, a través de taquilla inversa, però les places són limitades. Per a inscriure’s, cal enviar un correu electrònic a secretaria@fundacioufec.cat.

En la seva tercer edició, INSERsport ha implicat 14 federacions esportives, 280 jover, 5 municipis, 45 entitats del Tercer Sector social i  Obra Social La Caixa i la Diputació de Barcelona com a principals patrocinadors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *