Fes un donatiu
30 Abr 2019 0 comentaris

El Patronat de la Fundació segueix sumant

El Patronat de la Fundació de la UFEC ha celebrat la seva reunió anual. Divendres passat, la pràctica totalitat de les federacions membres va reunir-se per aprovar la incorporació de nous patrons, els comptes anuals i la memòria del 2018, així com el pla general d’activitats del 2019.

Aquest 2018 han entrat a formar part del patronat les federacions catalanes de Ball esportiu, Coloms esportius, Piragüisme, Vela, Rem, Boxa, Korfbal i la Fundació Privada Catalana de Futbol.

En el resum d’activitat de l’any passat, el president del patronat, Gerard Esteva, va destacar la 3a edició d’INSERsport, el programa de formació i inserció laboral que enguany ha comptat amb la participació de 125 joves, 900 hores de formació, 14 federacions i més de 20 entitats del tercer sector social. Esteva també va posar en valor la primera edició de la Welcome League, la lligueta de futbol sala per a persones refugiades, persones sense sostre, menors migrants no acompanyats i persones voluntàries de la UFEC i altres entitats.

Per al 2019, la Fundació vol seguir realitzant campanyes de captació de fons per poder seguint desenvolupant la tasca de sensibilització de la ciutadania, incidint en els valors socials que la pràctica esportiva aporta als col·lectius més desafavorits per una societat més justa, social i esportiva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *