Fes un donatiu
21 Jun 2019 0 comentaris

Decathlon Gran Vía 2 aposta per INSERsport

Finançament per al programa de la Fundació UFEC

La Fundació UFEC ha signat un conveni de col·laboració amb Decathlon, a través de la seva botiga de Gran Via – Barcelona, per donar suport a INSERsport. Amb l’acord, la botiga de material esportiu donarà 20 xecs de 60 euros per gastar en aquest establiment a repartir entre els treballadors i treballadores de la UFEC que facin accions o aportin contactes que suposin un suport econòmic per donar suport al projecte.

Decathlon dona llibertat a totes les seves botigues per desenvolupar acords de col·laboració en el seu entorn més immediat. “Nosaltres també treballem en favor de les persones que estan en risc d’exclusió social i vam conèixer què està fent la UFEC per la inclusió en el món de l’esport”, relata Àngel Hitos, director de la botiga Decathlon de Gran Via – Barcelona. “Els valors de la nostra empresa són la vitalitat i la responsabilitat i això encaixa perfectament amb l’INSERsport”, afegeix.

El conveni entre ambdues entitats té una durada d’un any i busca la implicació de tots els treballadors i treballadores de la Unió de Federacions i de les seves instal·lacions (UEsports). Cristina Vallbé és la primera treballadora que ja ha col·laborat per aconseguir que la coneguda cursa nocturna Burriac Atac destinés la seva darrera recaptació a INSERsport.

“La idea que la cursa fes una aportació al projecte ve lligada al fet que sempre han tingut aquesta vessant social i era una manera de retornar l’aportació que els voluntaris d’INSERsport feien per la Burriac”, explica Cristina. “Jo he participat en aquesta cursa com a voluntària i com a corredora, en ambdós bàndols he gaudit molt, l’organització és molt bona i vaig pensar que era també una oportunitat perquè els usuaris d’INSERsport gaudissin de l’experiència”, afegeix.

Paral·lelament, s’exploraran altres vies de col·laboració entre la Fundació UFEC i Decathlon encaminades a la inserció laboral de joves del projecte INSERsport a les seves botigues.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *