26 maig 2020 0 comentaris

Conferència final del projecte BeActive Beach Games

El projecte europeu BeActive Beach Games posa el seu punt final. Avui se celebra l’última reunió dels partners per tancar el projecte. Una trobada que s’hauria d’haver celebrat a la Unió de Federacions Esportives de Catalunya però que l’actual crisi provocada per la COVID19 ha fet que fos telemàtica.

El tercer projecte Erasmus Plus Sport en què ha participa la UFEC, ha estat liderat liderat per la Unió de Federacions Esportives de Letònia i ha comptat amb a participació, a més de la UFEC, de 8 partners de 6 països europeus. Aquest projecte promou l’activitat física i l’esport a la platja, i vol incrementar el nivell d’activitat física tant de la població en general com de les famílies i persones en risc d’exclusió.

Entre les activitats dutes a terme, s’ha dissenyat un model per al organització dels Beachs Games, testat en dues proves celebrades a Letònia i Portugal, en les quals la UFEC ha participat activament, i s’ha desenvolupat un manual innovador per als propers jocs. Un protocol que esdevindrà una eina metodològica per als futurs organitzadors i una eina educacional sobre els valors ètics, socials i de salut de l’esport.

La UFEC ha apostat “per contribuir amb la seva expertesa en el treball amb persones en risc d’exclusió social”, ha afirmat Milena de Murga, responsable del departament d’acció social de l’entitat i del departament internacional, des d’on es gestionen els projectes europeus. En definitiva, s’han posat els ciments perquè les noves generacions disposin d’una poderosa eina per a la contribució en el desenvolupament d’una societat més saludable.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *