Fes un donatiu
26 maig 2021 0 comentaris

Ajuts de digitalització d’instal·lacions esportives per a Ajuntaments

La Fundació UFEC obre una convocatòria d’ajuts econòmics a Ajuntaments per a la digitalització de les instal·lacions esportives dels seus municipis.

El suport econòmic té per objectiu instal·lar les càmeres automatitzades que serveixen per a la gravació de continguts esportius per a la plataforma Esport+ TV, el projecte pioner de digitalització de l’esport català.

El projecte impulsat per la Fundació UFEC i les Federacions Esportives de Catalunya té per objectiu instal·lar dispositius d’intel·ligència artificial a 1.300 equipaments esportius catalans per al seguiment en directa de qualsevol competició. Un contingut que es facilitarà als usuaris de la plataforma ESPORT+ TV, accessible des de qualsevol dispositiu.

Podeu consultar les bases d’aquesta convocatòria aquí. Per accedir a aquesta línia d’ajuts heu d’emplenar aquest formulari i enviar-lo a auxiliar@fundacioufec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *