Dóna

Els projectes de la Fundació UFEC

Cada projecte és una nova oportunitat per continuar sumant victòries per a l’esport català. Des d’aquí pots donar directament a aquells projectes que ara mateix tenim oberts i la descripció i objectius dels quals tens a la teva disposició. Si vols proposar-nos un projecte concret en el qual puguem ajudar al teu club, escriu-nos a projectes@fundacioufec.com i et respondrem al més aviat possible.

INSERsport, oportunitat de futur

per Fundació UFEC
L’esport és una eina molt potent per sortir de l’exclusió social. Oferim formació i inserció laboral de joves en risc d’exclusió social a través de l’esport.

Salvem el monument del Patí de Vela 2017

per
L’ADIPAV i la Fundació de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya han establert un marc de col·laboració per unir esforços i aconseguir finançament per a la restauració i el restabliment del monument dedicat al Patí de Vela a la ciutat de Barcelona.

Refugiats & sport

per Fundació UFEC
Creiem en l’esport com a eina per a la millora psicofísica, emocional i social. És per això que estem treballant en dos projectes destinats als refugiats.