Francisco

17 anys (Espanya)

En Francisco té 17 anys. Des dels 11 anys ha estat en centres tutelats per la DGAIA (Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència). Ha tingut una època complicada en què va abandonar els estudis de l’ESO i es va ajuntar amb “males companyies”, com diu ell. Ara els ha reprès i està a punt d’acabar el curs d’INSERsport, en poques setmanes ja serà àrbitre auxiliar de taula.

El seu progrés al programa està sent enriquidor, sobretot per a ell. Josep Maria Hernández, director del Centre Residencial on viu en Francisco, i Xènia Esteve, tècnica del grup de basquetbol d’INSERsport, ens parlen de l’evolució d’en Francisco al programa INSERsport en aquest vídeo.

Milena de Murga, responsable de l’Àrea d’Acció Social de la Unió de Federacions i coordinadora del projecte INSERsport, va acompanyar a en Francisco a una entrevista al programa ‘Tot Costa‘ de Catalunya Ràdio que pots escoltar aquí. *(aquí igual sí que estaría bien Jonás que incorporaras el audio, no sé, lo hablamos).